VII SESJA RADY MIEJSKIEJ W RECZU
- Data posiedzenia
- 18-12-2024, godz. 14:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe:
- 1a. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
- 1b. Przyjęcie porządku obrad sesji.
- 1c. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- 2. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o analizie oświadczeń majątkowych radnych Rady Miejskiej.
- 3. Informacja Burmistrza o analizie oświadczeń majątkowych.
-
4. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2025 rok – DRUK Nr 44/24.
-
5. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Recz na lata 2025-2030 – DRUK Nr 45/24.
-
6. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat cmentarnych i regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Recz – DRUK Nr 41/24.
-
7. Projekt uchwały w sprawie w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przepompowni ścieków w miejscowości Recz w formie aportu na rzecz Zakładu Usługowo – Handlowego KOMUNALNIK Sp. z o.o. – DRUK Nr 42/24.
-
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyznaczenia aglomeracji Recz – DRUK Nr 43/24.
-
9. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Recz oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej – DRUK Nr 46/24.
-
10. Projekt uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Recz – DRUK Nr 47/24.
-
11. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 48/24.
-
12. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 49/24.
-
13. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 50/24.
-
14. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reczu na 2025 r. – DRUK Nr 51/24.
-
15. Zapoznanie się z protokołami z przeprowadzonych kontroli przez Komisję Rewizyjną.
- 16. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- 17. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 18. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- 19. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- 20. Zakończenie obrad.