XVII sesja Rady Miejskiej w Reczu
- Data posiedzenia
- 17-12-2025, godz. 16:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Reczu; ul. Ratuszowa 17; 73-210 Recz
Porządek obrad
-
1. Sprawy regulaminowe:
- 1a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- 1b. przyjęcie porządku obrad sesji,
- 1c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
2. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Recz na 2025 rok – DRUK NR 109/25.
-
3. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Recz na 2026 rok – DRUK NR 101/25 wraz z autopoprawką nr 1 Burmistrza Recza
-
4. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2026-2045 – DRUK NR 102/25 wraz z autopoprawką nr 1 Burmistrza Recza
-
5. Projekt uchwały w sprawie: przyjęcia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Recz na lata 2025-2030” – DRUK NR 103/25.
-
6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029 – DRUK NR 110/25.
-
7. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r. - DRUK NR 104/25.
-
8. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r. - DRUK NR 105/25.
-
9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r. – DRUK NR 106/25.
-
10. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reczu na 2026 r.– DRUK NR 107/25.
-
11. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia diet dla radnych Rady Miejskiej i sołtysów – DRUK NR 111/25.
-
12. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Recza – DRUK NR 108/25.
-
13. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Recz na lata 2026-2028 – DRUK NR 112/25.
-
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego realizacji zadania z zakresu publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej pomiędzy Gminą Recz a Gminą Suchań – DRUK NR 113/25.
- 15. Informacja o pracy Burmistrza w okresie między sesjami.
- 16. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- 17. Interpelacje, wolne wnioski, zapytania radnych oraz odpowiedzi.
- 18. Wolne wnioski i zapytania sołtysów oraz odpowiedzi.
- 19. Zakończenie obrad.